ΚΙΓΚ

Κωνσταντίνος-Ιωάννης Γ. Καλλέργης

ΜΠΟΡΕΙ

Μπορεί νά είσασταν κι εσείς , εκεί πού ειν εκείνος .Που μάς τό παίζει αρχηγός κι ας ειναι αρλεκίνος.

Μπορεί κι εγώ νά ήμουνα , απού δέ βάνω γλώσσα,

Εκεί ψηλά πού ειν αυτός κι όμως ποιεί τήν κλώσσα.

Το Σχέδιο πού εκτελεί δέ θέλει καί …..προσόντα..

ΑΡΚΕΙ λιγάκι αναίσθητος, νά είσαι πρός τά όντα…..

Περικοπές περιστολές καί ψέματα μεγάλα !!

Κι όμως νά νοιώθεις άνετος …καί όλα μέλι-γάλα.

Για μένα αποκλείεται, τή θέση σάς χαρίζω..

Γιατί ποτέ δέν έμαθα τή σκέψη νά μαντρίζω.

Εγώ μεγάλα όνειρα, δέν έκανα ποτές μου. 

Κι ούτε μεγάλες πατουχιές,δέν είδα τσί πατές μου.

Τά ζάλα μου ‘ ναι σιγανά , κι έχουν μικιό αχνάρι…

Και μοναχά στή γλώσσα μου δε βάνω χαλινάρι !!!

Εχω νοτιάδες στό μυαλό! Και στή ψυχή βορειάδες!

Κι ένας ανεμοστρόβιλος , βγάζει τσι μαντινάδες!!!!!

Ρέθυμνο 17/7/2017
Κωστής Ι.Γ Καλλέργης
ΚΙΓΚ

Information

This entry was posted on 17 Ιουλίου 2017 by .

Πλοήγηση

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες αναρτήσεις στο παρόν ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα

Άδεια Creative Commons
Το περιεχόμενο του παρόντος ιστολογίου διατίθεται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .