ΚΙΓΚ

Κωνσταντίνος-Ιωάννης Γ. Καλλέργης

ΣΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ Ζ. ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗ

ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ 

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ Ι.Ζ.Α ΣΤΗΝ ΠΕΝΝΑ ΜΟΥ.
Φίλε καλέ απ’ τό Στρατό, πού Λοχαγό μου σ’είχα,

Τα λογοπαιχνιδίσματα, από μικρός κατείχα!

 Ηγουν, τουτέστιν , δηλαδή , τό χάρισμα στήν πέννα,

είναι πού μού ‘ δωσε ο Θεός , πληθωρικά κι εμένα.

Μά εκτός από τό χάρισμα, χρειάζονται καί τ’ άλλα…

Και πρό παντός αισθήματα! Ανώτερα! Μεγάλα.!

Αυτά δέν είναι εκ Θεού , είναι εκ τών ανθρώπων! 

Τών φωτεινών , τών ταπεινών καί τών καλών τρόπων!!

Καί είσαι ένας εξ αυτών! Κι είχα τήν ευτυχία! 

Χρυσάφι! Πού δέ βρίσκεται τέτοιο στά ορυχεία, 

να σέ γνωρίσω στό Στρατό στήν πρώτη μου τή νιότη,!!

Νά εκτιμήσω τόν αγνό κι άξιο πατριώτη!!

Είχα τήν τύχη ύστερα , κι εσύ νά εκτιμήσεις, 

τής πέννας μου τήν μαστοριά, μά καί νά τήν τιμήσεις.

Γι αυτό ‘ βαζα την τέχνη μου, κι όλη τη μαστοριά μου.

Νά χω τό αποτέλεσμα, αυτό απ τή μεριά μου!!

Κάθε καλό, κάθε κακό , στού νού μου τα Παλάτια,

να στηλιτεύω ή να τιμώ μέ τής ψυχής τά μάτια…

Καλό, κακό στήν υστεριά, θά ιδούμε τό υφάδι….

Πολλές γραμμές εγράφηκαν , μέ δίχως νού αλφάδι….

Μά θέλει νά χει η Ποίηση , λιγάκι τρέλα πάντα….

Καί τή φουσκώνει ο άνεμος καί τής ψυχής η μπάντα.

Στού κόσμου τά παράξενα, ντρέτα παλληκαρίσσια,

αντισκαρώνει στά στραβά, μπάς καί τά φέρει ίσια….

Εγώ πολύ σ ευχαριστώ , γι αυτό δέ βάνω γλώσσα….

στά όμορφα παινέματα , πού μού γραψες τά τόσα!!

Ρεθυμνο 7/10/2016
ΚΩΣΤΗΣ Ι. Γ. ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ

Κ.Ι.Γ.Κ

Information

This entry was posted on 6 Οκτωβρίου 2016 by .

Πλοήγηση

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες αναρτήσεις στο παρόν ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα

Άδεια Creative Commons
Το περιεχόμενο του παρόντος ιστολογίου διατίθεται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .