ΚΙΓΚ

Κωνσταντίνος-Ιωάννης Γ. Καλλέργης

Το Φράγμα Ποταμών Εμίλησε

Πού πάς Ερπετολόγε μου, διάσημε Μπερά μου ;
Κι αφήνεις τόν κροκόδειλο να ζεί μες’στά νερά μου;
Πολλά εκατομμύρια ξοδεύτηκαν γιά μένα,
κι ήρθανε χρόνια δίσεκτα καί χρόνια πικραμένα..
Θά ‘ταν ωραίο να μπορώ , τό Σήφη νά κρατήσω!
Μα μ’έφτιαξαν γιά να μπορώ τούς κάμπους νά ποτίσω…
Δέν έχω πολυτέλεια , Λιμνούλας για καμάρι !
Είμ’ένα Εργο γιά Ζωή κι Ελπίδα γιά τ’Αμάρι.
Γύρνα Ερπετολόγε μου, καί μήν τό βάνεις κάτω …
Βοήθα με! Να μή γενούν τά όνειρα σφουγκάτο.
Αν δέν μπορείς , νά μάς τό πείς, κι εγώ θα σχεδιάσω ,
Να μπείς με τό ποδήλατο!! Τό Φράγμα θα τ’αδειάσω…
Πιάσε τόν Σήφη να χαρείς! ! Φέρε τον στά νερά σου…
καί πές του πώς τελειώσανε Σήφη τά όνειρά σου !
ΝΑ ΠΑΣ ΣΗΦΑΚΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ! Όλοι μαζύ να πούμε.
Γιατί αλλιώς στήν λογική τού κουζουλού θα μπούμε:

*ΣΑΝ ΔΕΝ ΤΙΣ ΤΡΩΣ ΤΙΣ ΟΡΝΙΘΕΣ,ΚΑΙ ΜΑΣ….ΚΕΡΝΑΣ ΑΜΙΤΕΣ…
Ε!Ε! Ε! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΗΦΑΛΙΟ …. ΑΡΠΑ ΔΥΟ ΔΥΝΑΜΙΤΕΣ !!

Ρεθυμνο 31/8/2014
Κωστής Ι.Γ.Καλλέργης
(ΚΙΓΚ)

Information

This entry was posted on 15 Φεβρουαρίου 2015 by .

Πλοήγηση

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες αναρτήσεις στο παρόν ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα

Άδεια Creative Commons
Το περιεχόμενο του παρόντος ιστολογίου διατίθεται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .